1. Mitä asiaa?(AZE)

2. Mieleltä nuori(DEN)

3. Algoritmiikkaa(CZE)

4. Omena(AZE)

5. Ensikertalaisia(CZE)

6. #5(AZE)

7. Magdalan Maria(DEN)

8. Hyvää uutta vuotta 2018(DEN)

9. Matti Pohto(CZE)

 1.Mitä asiaa?(AZE)

Sodassa jos kovatkin metodit sallitaan
Se sanonta päde ei silti rakkaudessa
Mun murjottua mieltäni yritit muokata
Vaan hiotut kulissit rymisten kaatumalla kaatui

Vapauteni löysin
Sut syrjään työnsin
Kilpeni kiillotin

Sä soitat joka aamuyö
Kun kello kolme lyö
Syyllisyyskö syö?

Mitä asiaa?
(Koukkuun en jää uudestaan, puupää)
Panin paskan palamaan
(Hyppää vaikka valkeaan, puupää)

Soo soo soo, et Jeesus oo
(Soo soo soo, et Jeesus oo, puupää)
Vaan naulaat muut
(Joudat roskalaatikkoon)
Puupää

Et lasitalon asujana kiviä voi käydä heittämään
Oon kukistanut pelkoni ja sua vähän jopa säälin

Minuuteni löysin
Sut edestäin työnsin
Kilpeni kiillotin

Vaan yhä joka aamuyö
Kun kello kolme lyö
Kai menetys miestä syö

Mitä asiaa?
(Koukkuun en jää uudestaan, puupää)
Panin paskan palamaan
(Hyppää vaikka valkeaan, puupää)

Soo soo soo, et Jeesus oo
(Soo soo soo, et Jeesus oo, puupää)
Vaan naulaat muut
(Joudat roskalaatikkoon)
Puupää

(Koukkuun en jää uudestaan, puupää)
Koukkuun en jää uudestaan
(Hyppää vaikka valkeaan, puupää)
(Hyppää vaikka valkeaan, puupää)
Hyppää vaikka valkeaan

Soo soo soo, et Jeesus oo
(Soo soo soo, et Jeesus oo, puupää)
Puupää, joudat roskalaatikkoon, puupää
(Joudat roskalaatikkoon)

Mitä asiaa?
(Koukkuun en jää uudestaan, puupää)
Panin paskan palamaan
(Hyppää vaikka valkeaan, puupää)

Mitä asiaa?
(Soo soo soo, et Jeesus oo, puupää)
Vaan naulaat muut
(Joudat roskalaatikkoon)

Mitä asiaa?

 

2. Mieleltä nuori(DEN)

(Baariin marssin illoin, baariin marssin öin)

En mieheltä saa, en ulkona liiku
Kutsuntoihin käy lapsenlapsenikin
Kai vanhaksi tuun, vain tuolissa kiikun
Soi taustalla tuo Nostalgia

Tällaistako varten on nuorten riiuu?
Pikkuhiljaa tulisinkin tunne hiipuu
Keski-ikäisyyttä kaipaan vaivoihin

Mä katseellani nuoret miehet riisun
Silmissäni kiiluu toiveikkuus
Silmissäni kiiluu toiveikkuus
Taas puumaillaan!

En leivo sulle pullaa, neulo sukkaakaan
Mä baariin marssin illoin, baariin marssin öin
On lyhyt matka hautaan, suku odottaa
Sanon: "Turhaan tuutte, perintönne mä juon"

Ei lannistuu saa, oon mieleltä nuori
Suvun hurjin nainen, la tequila-muori
Mä löysin jo Tinderin, sieltä iskin Eemelin
Näin vanha ukko jäi, kun lähdin nuoremman matkaan

En leivo sulle pullaa, neulo sukkaakaan
Mä baariin marssin illoin, baariin marssin öin
On lyhyt matka hautaan, suku odottaa
Sanon: "Turhaan tuutte, perintönne mä juon"

Tällaistako varten on vanhan riiuu?
Pikkuhiljaa tulisinkin tunne hiipuu

Mä katseellani nuoret miehet riisun
Silmissäni kiiluu toiveikkuus
Silmissäni kiiluu toiveikkuus
Taas puumaillaan!

En leivo sulle pullaa, neulo sukkaakaan
Mä baariin marssin illoin, baariin marssin öin
On lyhyt matka hautaan, suku odottaa
Sanon: "Turhaan tuutte, perintönne mä juon"

Perintönne mä juon, perintönne mä juon
Perintönne mä juon, perintönne mä juon
Perintönne mä juon, perintönne mä juon

3. Algoritmiikkaa(CZE)

Ihminenhän olen vain, jos et huomaa
Tunteellinen, tunteellinen, tunteellinen

Olet toista maata, itkeä et saata
Robotinko vain muka vihille vein?
Insinörtin aivot survoo parisuhdekiemurat
Prosessikaavioon

Algoritmein vianmäärityksen teet
Vaan algoritmein
Sä tuskin pääset todelliseen tunneilmaisuun

Algoritmein puhut aivan toista kieltä
Sydämeesi mahdu en, piirsit havainnollisen
Diagrammin

Ehkä näyttelit, kun seurusteltiin
Me lirkuteltiin, lirkuteltiin
Helposti uppoudun muisteluksiin

Olet toista maata, itkeä et saata
Robotinko vain muka vihille vein?
Insinörtin aivot survoo parisuhdekiemurat
Prosessikaavioon

Algoritmein vianmäärityksen teet
Vaan algoritmein
Sä tuskin pääset todelliseen tunneilmaisuun

Algoritmein puhut aivan toista kieltä
Sydämeesi mahdu en, piirsit havainnollisen
Diagrammin

Mä pyydä en paljon
Syleilyyn ota toisinaan, kiitos
Sano "olet kaunis" kuin ennenkin

Algoritmein vianmäärityksen teet
Vaan algoritmein
Sä tuskin pääset todelliseen tunneilmaisuun, no niin

Algoritmein (puhut aivan toista kieltä), uu...
Sydämeesi mahdu en, piirsit havainnollisen
Diagrammin
Höpsö

4. Omena(AZE)

Näen kuinka kielessäsi vesi sä katsot mua
Mun punainen värini taitaa teikää kiinnostaa
Mä tiedän että, laatua osaisit arvostaa
Siis tule vaan, nautitaan, herkkuja tarjolla nyt oisi

Odotin niin pitkään
Kun roikuin paikallain
Oksalla kauniin puun

Mut kesä tuli päätökseen
Selväksi sulle teen
Nyt kypsä mä oon

Olen omena
(Kuorithan mut kokonaan, beibi)
Hedelmistä parhain
(Maista maailman maukkainta, beibi)

Nam nam nam, tuu haukkaa mua
(Nam nam nam, tuu haukkaa mua ,beibi)
Mä tahdon sua
(Tee must vaikka hilloa)
Beibi

Mun vitamiinit saavat sinut hyvin voimaan, avaa poika suus
Siis haukkaa beibi suuri pala, katumaan takuulla et joudu

Varroin sua pitkään
Kun paikallani roikuin
Oksalla kauniin puun

Mut kesä tuli päätökseen
Selväksi sulle teen
Nyt vihdoinkin kypsä oon

Olen omena
(Kuorithan mut kokonaan, beibi)
Hedelmistä parhain
(Maista maailman maukkainta, beibi)

Nam nam nam, tuu haukkaa mua
(Nam nam nam, tuu haukkaa mua ,beibi)
Mä tahdon sua
(Tee must vaikka hilloa)
Beibi

( Kuorithan mut kokonaan, beibi)
Kuorithan mut kokonaan
Maista maailman maukkainta, beibi
Maista maailman maukkainta, beibi
Maista maailman maukkainta

Nam nam nam, tuu haukkaa mua
(Nam nam nam, tuu haukkaa mua ,beibi)
Beibi, tee must vaikka hilloa, beibi)
(Tee must vaikka hilloa)

Olen omena
(Kuorithan mut kokonaan, beibi)
Hedelmistä parhain
(Maista maailman maukkainta, beibi)

Olen omena
(Nam nam nam, tuu haukkaa mua ,beibi)
Mä tahdon sua
(Tee must vaikka hilloa)

Olen omena


5. Ensikertalaisia(CZE)

Ensikertalaisia kaikki ollaan
Elämässä, elämässä, elämässä

Anteeksi jos annat, anteeksi mä annan
Anna minun olla merkittävä
Sydämeni ahdistusta täynnä on ja pyydän vain
Hetkeksi kuulemaan

Lapsonen maan
Hentona vain taivaltaa
Vaan niin arvokkaan
Ja kauniin elämän on saanut lahjaks sydämeen

Lapsonen maan
Hentona kuin kukkanen
Tuulten teitä haistelee, tuulten teille eksyen
Maahan kaatuu

Maailman lapsia kuolevaisia
Me itsemme vangit, itsemme vangit
Kauniiden kahleiden kansalaiset

Anteeksi jos annat, anteeksi mä annan
Anna minun olla merkittävä
Sydämeni ahdistusta täynnä on ja pyydän vain
Hetkeksi kuulemaan

Lapsonen maan
Hentona vain taivaltaa
Vaan niin arvokkaan
Ja kauniin elämän on saanut lahjaks sydämeen

Lapsonen maan
Hentona kuin kukkanen
Tuulten teitä haistelee, tuulten teille eksyen
Maahan kaatuu

Mä katselen maahan
Lumi on jälleen sulanut
Minä olen vain lunta maan

Lapsonen maan
Hentona vain taivaltaa
Vaan niin arvokkaan
Ja kauniin elämän on saanut lahjaks sydämeen

Lapsonen maan
Hentona kuin kukkanen
Tuulten teitä haistelee, tuulten teille eksyen
Maahan kaatuu


6. #5(AZE)

Minä olen ikävä, kamala ihminen
Kuin typerin selitys vailla järjen ääniä
En puhumalla puhumaan pahemmin oppinut
Pää avataan, suljetaan, avataan, kieun pulpahdellen

Kultakalamaljaan
Mä synnyin varmaan
Suut auki kuunnelkaa

Ei äly voita kunniaa
Ei järki valtikkaa
Tsiigaa voittajaa

Olen vitonen
(Valtakunnan valtias, oujee)
Olen kaunis nainen
(Kyrv*t pystyyn uurnilla, oujee)

Trump, Trump, Trump of Suomenmaa
(Trump, Trump, Trump of Suomenmaa, oujee)
Saa vaikuttaa
(On nainen nainen aina vaan)
Oujee

Ei tieteestä saa selittäjää ongelmissa huomispäivien
Ja siksi tämä vaihtoehtonainen on perussuomalainen

Synnyin kastemaljaan
Siunauksin varmaan
Suut auki kuunnelkaa

Ei miehet kanna kunniaa
Ei järki valtikkaa
Siis tsiigaathan voittajaa

Olen vitonen
(Valtakunnan valtias, oujee)
Olen kaunis nainen
(Kyrv*t pystyyn uurnilla, oujee)

Trump, Trump, Trump of Suomenmaa
(Trump, Trump, Trump of Suomenmaa, oujee)
Saa vaikuttaa
(On nainen nainen aina vaan)
Oujee

(Valtakunnan valtias, oujee)
(Kyrv*t pystyyn uurnilla, oujee)
(Kyrv*t pystyyn uurnilla, oujee)
(Trump, Trump, Trump of Suomenmaa, oujee)
Oujee, nainen nainen aina vaan, oujee

Olen vitonen
(Valtakunnan valtias, oujee)
Olen kaunis nainen
(Kyrv*t pystyyn uurnilla, oujee)

Olen vitonen
(Trump, Trump, Trump of Suomenmaa, oujee)
Saa vaikuttaa
(On nainen nainen aina vaan)
Olen vitonen


7. Magdalan Maria(DEN)

(Toisille on liikaa, liian järjissään)

Hän seuraajakseen kuin toisetkin aikoi
Luovuttaa pois voi koko menneisyyden
Kun Messiaaseen hän täydesti uskoi
Paikkansa sai tytär Magdalan

Apostolin ei sovi nainen olla
Kohta koko perintö on hunningolla
Vääränlaiset äänet johto vaientaa

Ja pyhäksi ne häntä pian tituleeraa
Systeemiä viisaat puolustaa
Systeemiä viisaat puolustaa
Kaltaisiltaan

Maria Magdalenaa täytyy ymmärtää
Hän toisille on liikaa, liian järjissään
Maria langenneena näyttää tahdottiin
Kuka puolellaan on, kuka puolellaan on?

Näin vääristellään ja leimoilla lyödään
Marginaaleihin jään, jos keskelle tähtään
Ja myöntyjät palkitaan, tunne kompromissiton
Kuin alkukristityn, kai heille vaaraksi on

Maria Magdalenaa täytyy ymmärtää
Hän toisille on liikaa, liian järjissään
Maria langenneena näyttää tahdottiin
Kuka puolellaan on, kuka puolellaan on?

Apostolin ei sovi nainen olla
Tai kohta koko perintö on hunningolla

Ja pyhäksi ne häntä pian tituleeraa
Systeemiä viisaat puolustaa
Systeemiä viisaat puolustaa
Kaltaisiltaan

Maria Magdalenaa täytyy ymmärtää
Hän toisille on liikaa, liian järjissään
Maria langenneena näyttää tahdottiin
Kuka puolellaan on, kuka puolellaan on?

Kuka puolellaan on?
(Kuka puolellaan on, kuka puolellaan on?)
Kuka puolellaan on? (Kuka puolellaan on?)
Kuka puolellaan on?


8. Hyvää uutta vuotta 2018(DEN)

(Hyvää uutta vuotta! Hyvää toivotan!)

Taas päättyi yks vuos, mut mitäpä siitä?
Kai muistoihin jäi jokaiselle jotain?
Vaikka tammikuu voi tipaton olla
Luulenpa vaan, sitten juodaan taas

Joululahjasuklaita riittäisi vielä
Dieetille tarvittis kai kohta mun mennä
Puntarille uskalla en noustakaan

Mä lupaan ensi vuonna muutan kaiken
Unelmani aion saavuttaa
Unelmani aion saavuttaa
Sen myös mä teen

Kun jälleen vuosi vaihtuu, kaljaa kittailen
Siis hyvää uutta vuotta! Hyvää toivotan!
Kun jälleen vuosi vaihtuu, laulan lujempaa
Jotta kuulla mut voi, jotta kuulla mut voit

On huojentavaa, kun aloittaa voidaan
Tälleen alusta näin, tai niin uskotellaan
Mut v*ttu nyt juhlitaan, sitten hankeen sammutaan
Siis vanha vuosi tää voi painuu vaik Moldovaan

Kun jälleen vuosi vaihtuu, kaljaa kittailen
Siis hyvää uutta vuotta! Hyvää toivotan!
Kun jälleen vuosi vaihtuu, laulan lujempaa
Jotta kuulla mut voi, jotta kuulla mut voit

Joululahjasuklaita riittäisi vielä
Dieetille tarvittis kai kohta mun mennä

Mä lupaan ensi vuonna muutan kaiken
Unelmani aion saavuttaa
Unelmani aion saavuttaa
Sen myös mä teen

Kun jälleen vuosi vaihtuu, kaljaa kittailen
Siis hyvää uutta vuotta! Mä hyvää toivotan!
Kun jälleen vuosi vaihtuu, laulan lujempaa
Jotta kuulla mut voi, jotta kuulla mut voit

Jotta kuulla mut voit
(Jotta kuulla mut voit, jotta kuulla mut voit)
Jotta kuulla mut voit (Jotta kuulla mut voit)
Oh, jotta kuulla mut voit


9. Matti Pohto(CZE)

Poika ahmi ahmimistaan, ei ruokaa
Kirjoja vain, kirjoja vain, kirjoja vain

Tyhjätasku varttui, tietämystä karttui
Löysi tehtävän maata kiertäessään
Tahtoi ehkä korvata sen minkä tunsi annetun
Sinnikäs kirjamies

Kulkiessaan Matti mietti maailmaa
Ja toi matkoiltaan
Hän kirjat joiden arvo nousi mittaamattomiin

Kulkiessaan Matti käytti taitojaan
Kantoi kuormat painavat, suurenlaiset hankinnat
Kunnostautui

Kaupungin raivoisat liekit nielivät
Ja tehtävää jäi, tehtävää jäi
Kulttuuri nousta kuin Feeniks taas voi

Tyhjätasku varttui, tietämystä karttui
Löysi tehtävän maata kiertäessään
Tahtoi ehkä korvata sen minkä tunsi annetun
Sinnikäs kirjamies

Kulkiessaan Matti mietti maailmaa
Ja toi matkoiltaan
Hän kirjat joiden arvo nousi mittaamattomiin

Kulkiessaan Matti käytti taitojaan
Kantoi kuormat painavat, suurenlaiset hankinnat
Kunnostautui

Jos arkinen hahmo oli hän, pelkkä kulkuri
Hoh hoo, fanfaareita tuskin kaipaa

Kulkiessaan Matti mietti maailmaa
Ja toi matkoiltaan
Hän kirjat joiden arvo nousi mittaamattomiin

Kulkiessaan (Matti käytti taitojaan)
Kantoi kuormat painavat, suurenlaiset hankinnat
Kunnostautui
Muinoin