1.Sellaisena kuin olet

Kylvyn tein
Ja rentona lilluin
Kun soitettiin
Lausuin halloo
Ne ihmeeksein
Kutsui mut juhliin
Vappuisiin
Ilman pelkoo

Tulla saat
Sellaisen kuin
Justiin oot
Tyylis kelpaa
Arkailin
Jos sentään pukisin
Housut ees?
Täysin turhaa

Istun kylpyammeessa
Tulen simassa
Rusinaisessa (Haluan maistaa)
Toiset snobbaa vaatteilla
Tulen simassa
Rusinaisessa

Sitruunaa
Ja hiukan makeaa
Verhouduin
Serpentiiniin
Testatkaa
Ja malja nostakaa!
Runkoain
Tarkasteltiin

Kun istun kylpyammeessa
Tulen simassa
Rusinaisessa (Haluan maistaa)
Toiset snobbaa vaatteilla
Tulen simassa
Rusinaisessa

Toiset snobbaa vaatteilla
Tulen simassa
Rusinaisessa

Istun kylpyammeessa
Tulen simassa
Rusinaisessa (Haluan maistaa)
Toiset snobbaa vaatteilla
Tulen simassa
Rusinaisessa

 

2.Domino

Terveellinen elämäntapani kyllä on
Ainut on paheeni herkku tuo klassikko Fazerin

Mä lisää, lisää, lisää tahdon
Lisää, lisää, lisää tahdon
Lisää, lisää, lisää tahdon

Se aina mut lumoaa
Tuo maku mahtava Dominon
Itsehillinnän tuhoaa
Tuo maku mahtava Dominon, Dominon

Ja kaloreista yhtään mä piittaa en
Kun voin huulillani tuntea nautinnon
Se aina mut lumoaa
Tuo maku mahtava Dominon, Dominon

Ostin jälleen taas kymmenen pakettii rakkautta
Täti tuo kassalla miettii kai: ” Hyi, mikä porsas oot!”

Mä lisää, lisää, lisää tahdon
Lisää, lisää, lisää tahdon
Lisää, lisää, lisää tahdon

Se aina mut lumoaa
Tuo maku mahtava Dominon
Itsehillinnän tuhoaa
Tuo maku mahtava Dominon, Dominon

Ja kaloreista yhtään mä piittaa en
Kun voin huulillani tuntea nautinnon
Se aina mut lumoaa
Tuo maku mahtava Dominon, Dominon

Maku tuo, maku tuo
Maku mahtava Dominon
Maku tuo

(Lisää, lisää, lisää tahdon) Jeah!
(Lisää, lisää, lisää tahdon)
Tuo maku mahtava Dominon
Dominon, Dominon

Ja kaloreista yhtään mä piittaa en
Kun voin huulillani tuntea nautinnon
Se aina mut lumoaa
Tuo maku mahtava Dominon, Dominon

Maku mahtava Dominon
Tuo maku mahtava Dominon
Maku mahtava Dominon
Dominon, Dominon

3.Ari

Niin supersöpöt kasvonpiirteet
Ja katse aivan kuin enkelin
TV-ruutua katsoessa
Melkein kastelin housuni

Enkä vastustaa pysty laisinkaan
Kirjeen kirjoitin, nyt sen postiin paan

Päivittäin haaveilen vain

Oi Ari Ari
On tunteeni pakko mun tunnustaa
Kaunis poika pohjoisen
Mun sydämeni vei

Oi Ari Ari
On tunteeni pakko mun tunnustaa
Muuta en kaipaa
Sut vain jos saan

Sinun ääntäsi kuunnellessa
Aina saan lähes orgasmin
Ihanin on laulusi myöskin
Miksi muut sen lyttäsi?

Minun sisälläin tulivuori soi
Vain sun rakkautes viilentää voi

Päivittäin haaveilen vain

Oi Ari Ari
On tunteeni pakko mun tunnustaa
Kaunis poika pohjoisen
Mun sydämeni vei

Oi Ari Ari
On tunteeni pakko mun tunnustaa
Muuta en kaipaa
Sut vain jos saan

Valintani tehnyt oon
Kulta, vie mut Islantiin
Valintani tehnyt oon
Kulta, vie mut Islantiin

Valintani tehnyt oon
Kulta, vie mut Islantiin
Valintani tehnyt oon
Kulta, vie mut Islantiin

Päivittäin haaveilen

Oi Ari Ari
On tunteeni pakko mun tunnustaa
Kaunis poika pohjoisen
Mun sydämeni vei

Oi Ari Ari
On tunteeni pakko mun tunnustaa
Muuta en kaipaa
Sut vain jos saan

Oi Ari Ari
On tunteeni pakko mun tunnustaa
Kaunis poika pohjoisen
Mun sydämeni vei

Oi Ari Ari
On tunteeni pakko mun tunnustaa
Muuta en kaipaa
Sut vain jos saan

4.Jälkeen jäänyt

Jäin tunnin jälkeen, miksei mahdu järkeen?
Se selviäisi vain, jos ilmestyisit jälleen
Tälleen talviaikaa saan yksin jatkaa
Ja kellot irvailee nöyryyttämälleen

Nyt riittää häirintänne, en koske viisareihin
En liity tomppeleihin, on uskottava eihin, joo
Pois kadotin rakkauden, sua huudan muttet kuulla voi
Nukkemestareina toiset aikaa peukaloi

Jäit tunnin jälkeen, miksei mahdu järkeen?
Siirtäisit sen kellon, silloin ilmestyisin jälleen
Jäit tunnin jälkeen, miksei mahdu järkeen?
Siirtäisit sen kellon, silloin ilmestyisin jälleen

Jäit tunnin jälkeen
Jäit tunnin jälkeen

Kirjelmöin, kirosin lain, laadin kanteen
Ja mepilleni ehdotin: muuttakaa direktiivi
Hirveää, kun rytmit särjetään
Se murtaa haarniskamme, voimaton on luotiliivi

Nyt riittää häirintänne, en koske viisareihin
En liity tomppeleihin, on uskottava eihin, joo
Pois kadotin rakkauden, sua huudan muttet kuulla voi
Nukkemestareina toiset aikaa peukaloi

Jäit tunnin jälkeen, miksei mahdu järkeen?
Siirtäisit sen kellon, silloin ilmestyisin jälleen
Jäit tunnin jälkeen, miksei mahdu järkeen?
Siirtäisit sen kellon, silloin ilmestyisin jälleen

Jäit tunnin jälkeen
Jäit tunnin jälkeen

Pääparkaa kun rukkaat
Mökötät ja todellisen ympäriltä hukkaat
Taas rattaat raksuttaa
Eikä mahdu järkeen voimaa suurempaa

Jäit tunnin jälkeen, miksei mahdu järkeen?
Siirtäisit sen kellon, silloin ilmestyisin jälleen
Jäit tunnin jälkeen, miksei mahdu järkeen?
Siirtäisit sen kellon, silloin ilmestyisin jälleen

Jäit tunnin jälkeen
Jäit tunnin jälkeen
Jäit tunnin jälkeen